2012. október 19.

TARLÓS ISTVÁN főpolgármester az ATV Egyenes beszéd című műsorában


Tarlós István főpolgármester közleménye


2012. október 19.


Kálmán Olga riporteri magatartását most is minősíthetetlennek tartom. Úgy vélem, ahogy ő terelgeti, alázza a „jobboldali” interjúalanyait, az régóta feltűnő. Számomra feltűnő az is, mennyire másképp kérdezi, hagyja beszélni a jelenlegi ellenzék politikusait. Tegnap én több lehetőséget is kínáltam Kálmán Olgának arra, hogy váltson a folytatólagosan személyeskedő témáról, és a város ügyeiről is beszéljünk, de erre nem volt hajlandó. Egyszerűen nem engedtem, hogy engem is megalázzon.
Mindig azt hallom, hogy nem illik újságíró hölgyek nőiességére célozgatni, mert nem nőként, hanem riporterként résztvevői a beszélgetésnek. Azt hittem, Kálmán Olga is ilyen minőségben kérdezget. Így tehát Kálmán Olgától, a nőtől elnézést kérek, de Kálmán Olgától, a riportertől nem.

Tarlós István
főpolgármester
http://www.budapest.hu/Lapok/Tarlós-István-főpolgármester-közleménye


NÉZZÜK ÉS HALLGASSUK MEG A TEGNAPI BESZÉLGETÉST, 
mely  az alábbi címmel jelent meg !


„90-es IQ, együgyű kérdések" Tarlós élőben sértegette Kálmán Olgát 


Nincsenek megjegyzések: